請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

香港愛華頓迷討論區

 找回密碼
 立即註冊

QQ登錄

只需一步,快速開始

搜索
12
返回列表 發新帖
樓主: evertonarteta10

LETV

[複製鏈接]

1

主題

364

帖子

7060

積分

拖肥球星

Rank: 8Rank: 8

積分
7060
QQ
發表於 2015-9-9 17:30:24 | 顯示全部樓層
一星期得2场可以免费睇的!    其他场次都系要钱!
不鸣则已!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

0

主題

354

帖子

1162

積分

拖肥隊長

Rank: 6Rank: 6

積分
1162
發表於 2015-9-9 20:09:53 | 顯示全部樓層
得國語一定唔申請
回復 支持 反對

使用道具 舉報

10

主題

335

帖子

993

積分

拖肥正選

Rank: 4

積分
993
發表於 2015-9-11 01:07:59 | 顯示全部樓層
4D 係咪真係好正??
回復 支持 反對

使用道具 舉報

0

主題

8

帖子

20

積分

拖肥球迷

Rank: 1

積分
20
發表於 2015-9-11 18:56:45 | 顯示全部樓層
Now carry on will be better if LETV takes it and let Now TV shows it, how much would it cost to watch it?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

57

主題

1932

帖子

5474

積分

拖肥領隊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

積分
5474
發表於 2015-9-22 15:59:27 | 顯示全部樓層
寧願上網睇都唔益LETV
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|香港愛華頓迷討論區  

GMT+8, 2026-6-17 12:29 , Processed in 0.043567 second(s), 7 queries , Apc On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表